Reklama
Rozwiń
Reklama

Perspektywy dla projektów Pasa i Szlaku w Polsce oraz w Europie Środkowo-Wschodniej

Jak wygląda inicjatywa Pasa i Szlaku (tzw. BRI) z perspektywy regionu Europy Środkowo-Wschodniej? Które projekty, mające na celu rozwój infrastruktury, mogą przynieść najwięcej szans biznesowych w naszej części Europy? – na te pytania odpowiada raport „Belt & Road Initatiative. The view from Central and Eastern Europe” opublikowany przez międzynarodową kancelarię CMS.

Publikacja: 10.12.2020 14:21

Firma prawnicza CMS we współpracy z firmą badawczą Acuris przeprowadziła badanie na grupie 500 przedstawicieli kadry menadżerskiej z przedsiębiorstw zaangażowanych w inwestycje infrastrukturalne w ramach inicjatywy Pasa i Szlaku. Inicjatywa powstała w 2013 r. wg niektórych szacunków może obejmować już nawet 3 tys. rozpoczętych na świecie projektów infrastrukturalnych.

Główne szanse biznesowe w ramach inicjatywy Pasa i Szlaku

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo karne
Zabezpieczenie majątku Zbigniewa Ziobry to nie represja
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Prawo w Polsce
Rozliczenia rządów PiS przez Waldemara Żurka. Przeważają negatywne oceny
Konsumenci
Frankowicze. Sąd nie zawsze związany stanowiskiem sądu odwoławczego
Spadki i darowizny
Jak napisać skuteczny testament? O ważności wydziedziczenia i zachowku
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Spadki i darowizny
Prostsze formalności spadkowe. Sejm znowelizował ustawę o księgach wieczystych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama