Reklama
Rozwiń
Reklama

Awans ekspertki od bankowości w WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr

Z dniem 1 marca Agata Szczepańczyk-Piwek, radca prawny z praktyki bankowości i finansów kancelarii WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr, awansowała na stanowisko doradcy (counsel).

Publikacja: 09.03.2018 08:44

Agata Szczepańczyk-Piwek

Agata Szczepańczyk-Piwek

Foto: materiały prasowe

mat

- Promocja Agaty potwierdza siłę naszej praktyki bankowości i finansów, która pod kierunkiem Marcina Smolarka dynamicznie się rozwija. – komentuje dr Jerzy Baehr, partner zarządzający WKB – Cieszymy się tym bardziej, że jest to już piąty awans w tym roku, a wszystkie promocje dotyczyły prawniczek – ekspertek cenionych w swoich specjalizacjach.

Agata Szczepańczyk-Piwek specjalizuje się w prawie bankowym i obsłudze finansowania. Od ponad dziesięciu lat doradza bankom i kredytobiorcom w transakcjach finansowania, w tym finansowania nieruchomości komercyjnych, aktywów oraz fuzji i przejęć.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo karne
Gwałt i zabójstwo młodej Białorusinki w centrum stolicy. Dorian S. usłyszał wyrok
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Minister Żurek reaguje na decyzję SN. Sędzia Iwaniec odsunięty od orzekania
Nieruchomości
Co może zrobić KOWR, by odzyskać działkę pod CPK?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama