Reklama

Wierzbowski Eversheds Sutherland doradcą Grupy Netsprint w strategicznej akwizycji na rynku reklamy programmatic

Grupa Netsprint (Innova Capital) przejęła spółkę Way To Grow, specjalizującą się w optymalizacji powierzchni reklamowej w serwisach internetowych na potrzeby sprzedaży w modelu programmatic. Potencjał nowo przejętej firmy pozwoli Grupie Netsprint wyjść z ofertą na zagraniczne rynki.

Publikacja: 24.09.2018 13:40

mat

Grupie Netsprint doradzał zespół Wierzbowski Eversheds Sutherland w składzie: Michał Karwacki (partner, szef praktyki PE & VC), Ewa Szlachetka (partner, szef praktyki M&A i rynków kapitałowych), Paweł Lasota (senior associate w zespole prawa pracy), Natalia Burchardt (senior associate w zespole M&A) oraz Marek Tołcz (associate w zespole M&A)

Firma Way To Grow oferuje kompleksowe usługi w zakresie zarządzania i optymalizacji powierzchni reklamowej wydawców internetowych w modelu programmatic. Zapewnia rozwiązania łączące popyt z wielu platform SSP, takich jak Google, AppNexus czy Adform. Współpracuje z ponad 300 serwisami i aplikacjami.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
W sądzie i w urzędzie
Nowa usługa w aplikacji mObywatel. Pięć razy w miesiącu za darmo
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Sądy i trybunały
Stracą sędziowskie togi i stan spoczynku. Plan PiS na sądownictwo po wyborach
W sądzie i w urzędzie
Jak długo trzeba spodziewać się wizyty komornika? Sąd Najwyższy rozstrzygnął
Prawo karne
„Dom zły” w Czernikach. Kazirodca usłyszał pierwszy wyrok
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Dane osobowe
Słona kara za wyciek danych jednej osoby. Ważny wyrok NSA
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama