Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 13.10.2018 06:45 Publikacja: 13.10.2018 06:45
Foto: Adobe Stock
Dotyczą bowiem wycinka polityki i służą często raczej dyskredytowaniu politycznego konkurenta niż prawdzie programów. Służą też oczywiście darmowej reklamie wytaczającego sprawę, niezależnie od jej wyniku. W myśl zasady: wygram, nie wygram, jest darmowa reklama wyborcza.
Komitety wyborcze, politycy ogólnopolscy i lokalni wytaczają procesy w trakcie kampanii, w trybie wyborczym, nie tylko dlatego, że chcą naprawienia wyrządzonej im w kampanii krzywdy wizerunkowej, politycznej nieprawdziwą informacją, ale często po to, by odnieść na wybranym przez siebie polu, w wybranym temacie, zwycięstwo w postaci sądowego nakazu sprostowania i gnębić nim przeciwnika do ostatniego dnia kampanii, bo po ogłoszeniu wyników nikt już nie zawraca sobie nimi głowy.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Dyrektywa ws. nieuczciwych warunków w umowach konsumenckich może znaleźć zastosowanie do klauzuli zmiennego opro...
Nie sposób uznać, by po rozpadzie konkubinatu, związek został nierozliczony, bo jeden z partnerów zakładał, że m...
Jeśli inspektor pracy uzna, że przedsiębiorca jest pracownikiem, trzeba będzie skorygować wszystkie podatkowe i...
Rząd pracuje nad projektem zmian w przepisach o rzecznikach patentowych. Ma on zbliżyć ten zawód do adwokatów i...
Minister sprawiedliwości Waldemar Żurek wydał zarządzenie, zgodnie z którym obsługę administracyjną rzecznika dy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas