- Staramy się jak najbardziej precyzyjnie dopasowywać cenę polisy do ryzyka danego kierowcy, biorąc pod uwagę, przy kalkulowaniu kosztów polisy, kilkadziesiąt czynników oraz wykorzystując bazę Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Stąd zauważalne znaczne różnice w stawkach między poszczególnymi osobami – mówi Robert Sokołowski, dyrektor generalny Proama.

Ubezpieczyciel od początku również działa w modelu multikanałowym, oferując swoje produkty poprzez Internet, telefon oraz za pośrednictwem multiagencji. Około 80 proc. polis ubezpieczyciela sprzedawanych jest przez agentów, a pozostałe przez doradców w ogólnopolskim oddziale obsługi klienta oraz przez Internet.

- Fakt, że dobrze przygotowaliśmy się do startu, nie zapewnia nam ugruntowanej pozycji i sukcesu w kolejnych latach. Wiemy, że aby utrzymać się na rynku, musimy stale pracować na własny sukces –  dodaje Robert Sokołowski.

Proama oferuje ubezpieczenia OC i AC oraz NNW, ochronę Prawną oraz ubezpieczenie od utraty pracy.