Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 31.03.2021 15:58 Publikacja: 31.03.2021 15:37
Foto: Bloomberg
Kilkudniowa walka o zwodowanie japońskiego „Ever Given" zmniejszy zyski firm reasekuracyjnych, ale nie powinna zbytnio osłabić ich wiarygodności kredytowej, jedynie spowoduje wzrost stawek za reasekurację w żegludze — ocenia agencja.
Utknięcie kontenerowca w kanale spowodowało niemal dwukrotny wzrost stawek wynajmu zbiornikowców do przewozu produktów naftowych, doszło też do zakłóceń w światowych łańcuchach dostaw grożąc kosztownymi opóźnieniami dla firm, które już miały do czynienia z ograniczeniami wynikającymi z pandemii. „Ostateczne straty będą zależeć od czasu uwalniania kontenerowca i od tego, kiedy zostanie przywrócony normalny ruch statków na kanale, ale Fitch ocenia, że te straty mogą spokojnie wynieść kilkaset milionów euro" — stwierdza komunikat agencji cytowany przez Reutera.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła w środę zgodę na powołanie Andrzeja Klesyka na stanowisko prezesa PZU. Do t...
Zwyczajne Walne Zgromadzenie PZU odrzuciło w środę zgłoszoną przez ministra aktywów państwowych uchwałę w sprawi...
Katarzyna Majewska została powołana w poniedziałek na stanowisko prezesa zarządu PZU Życie. Do czasu uzyskania z...
Zmiany w zarządzie firmy ubezpieczeniowej LINK4. Z kierowania spółką zrezygnowała w poniedziałek Grażyna Sudzińs...
Rynek ubezpieczeń w tej części kontynentu rośnie cztery razy szybciej niż w Austrii, skąd wywodzi się Uniqa – mó...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas