Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 02.03.2018 08:33 Publikacja: 02.03.2018 08:29
Foto: materiały prasowe
Oficjalny powód: stołeczne lotnisko nie jest przygotowane do przyjmowania takich samolotów. Dwupokładowy superjumbo może zabrać na pokład nawet 600 pasażerów, B777 - 428.
O przymiarkach do przyjmowania największej maszyny prezes stołecznego lotniska, Mariusz Szpikowski, mówił nieoficjalnie już na początku roku. Powiedział wtedy, że najprawdopodobniej taka maszyna musiałaby zostać postawiona w sporej odległości od terminala, na płycie lotniska, ponieważ obsługa dwupokładowego samolotu wymaga specjalnej infrastruktury, której stołeczne lotnisko nie ma. To z kolei oznaczałoby, że do przewiezienia pasażerów z takiego rejsu do terminala potrzebne byłoby przynajmniej 15 autobusów. Teraz Szpikowski oficjalnie już powiedział o tym portalowi „Rynek Infrastruktury”.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią mocno uderzyło także w rosyjskie interesy. Pociągi tranzytowe z Chi...
Co szósty tankowiec świata należy do rosyjskiej floty cieni. Wszystkie jednostki są stare. Liczą od 20 do 50 lat...
Cyberprzestępcy zaatakowali dostawcę usług dla systemów odprawy i boardingu, czym zakłócili działanie kilku głów...
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas