Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 11.03.2018 12:28 Publikacja: 11.03.2018 11:59
Foto: Bloomberg
Mamy już za sobą upadek Air Berlin i Monarcha. Ważą się losy włoskiej Alitalii. Michael O'Leary widzi także potencjalną ofiarę w swoim norweskim rywalu — Norwegianie, który podobnie jak Ryanair jest członkiem A4E. —Jakieś nieprzewidziane wydarzenie może doprowadzić do końca tej linii — mówi prezes Ryanaira. Nie jest wykluczone, że Michael O'Leary jest najzwyczajniej rozgoryczony tym, że Bjornowi Kjosowi, prezesowi Norwegiana udało się to, czego in sam nie był w stanie zrobić, mimo wielokrotnych zapowiedzi. Chodzi o uruchomienie połączeń długodystansowych.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią mocno uderzyło także w rosyjskie interesy. Pociągi tranzytowe z Chi...
Co szósty tankowiec świata należy do rosyjskiej floty cieni. Wszystkie jednostki są stare. Liczą od 20 do 50 lat...
Cyberprzestępcy zaatakowali dostawcę usług dla systemów odprawy i boardingu, czym zakłócili działanie kilku głów...
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas