Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.03.2018 12:28 Publikacja: 11.03.2018 11:59
Foto: Bloomberg
Mamy już za sobą upadek Air Berlin i Monarcha. Ważą się losy włoskiej Alitalii. Michael O'Leary widzi także potencjalną ofiarę w swoim norweskim rywalu — Norwegianie, który podobnie jak Ryanair jest członkiem A4E. —Jakieś nieprzewidziane wydarzenie może doprowadzić do końca tej linii — mówi prezes Ryanaira. Nie jest wykluczone, że Michael O'Leary jest najzwyczajniej rozgoryczony tym, że Bjornowi Kjosowi, prezesowi Norwegiana udało się to, czego in sam nie był w stanie zrobić, mimo wielokrotnych zapowiedzi. Chodzi o uruchomienie połączeń długodystansowych.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sobotę rano doszło do awarii systemu zarządzania ruchem lotniczym ATM_P 21 w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrz...
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas