Aktualizacja: 15.03.2018 09:47 Publikacja: 15.03.2018 09:30
Foto: Bloomberg
- Ten samolot jest rozchwytywany, więc stale rozważamy nasze opcje — odpowiedział na pytanie, czy koncern zamierza zwiększyć jego produkcję. Spotkał się z dziennikarzami z okazji wydania 10-tysięcznej sztuki tego samolotu, światowego rekordzisty na rynku maszyn cywilnych. Jubileuszowy egzemplarz B737 MAX 9 odebrał największy klient, Southwest Airlines.
Airbus sprzedał więcej swoich A320neo od B737 MAX od czasu, gdy obaj producenci unowocześnili swe najpopularniejsze samoloty instalując w nich nowe silniki. Obaj wykorzystują popularność swych modelu do finansowania prac nad innymi wersjami, obaj zaczęli przygotowywać dostawców i inwestorów do możliwego zwiększenia rytmu produkcji powyżej założonych dla 2019 r. 57 sztuk 737 co miesiąc w przypadku Boeinga i 60 z rodziny A320 Airbusa.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas