Aktualizacja: 01.04.2018 07:11 Publikacja: 01.04.2018 07:00
Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński
Nowy plan zakłada przewozy na poziomie 20-30 mln pasażerów rocznie, zysk operacyjny, nowe większe samoloty. Nie wyklucza ruchu przesiadkowego nie tylko z Warszawy, ale np także z Budapesztu, Krakowa czy nawet Rzeszowa.
— Na razie analizujemy dane i trendy rynkowe. Dzięki temu będziemy wiedzieli dokąd mamy latać, tak aby naszą siatkę rozwijać zyskownie, a nie emocjonalnie — mówi prezes LOT, Rafał Milczarski.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas