Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.11.2018 10:11 Publikacja: 14.11.2018 09:53
Foto: Adobe Stock
Czyli linie lotnicze będą nadal płaciły za to, z czego nie korzystają, bo niektóre agencje nie będą im w stanie dostarczyć opłaconych usług. I chociażby Lufthansa musi się pogodzić, że latem 2019 będzie miała przynajmniej 18 tysięcy rejsów opóźnionych bądź odwołanych. W przypadku LOT-u opóźniony z tego powodu będzie co piąty rejs, tak jak to było latem 2018 roku.
Jest jednak szansa na poprawę. Wprawdzie Francuzi, którzy byli głównymi sprawcami zakłóceń w płynności ruchu lotniczego, nadal szukają pracowników, ale i zapowiadają kolejne protesty, to agencje żeglugi powietrznej negocjują i są gotowe do bliższej współpracy z Międzynarodowym Zrzeszeniem Przewoźników Lotniczych (IATA). Współpraca ma pomóc w unormowaniu sytuacji na rynku.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Z braku maszyn Rosjanie sięgają po stare samoloty. Maszyna An-24, przewożąca 49 osób, rozbiła się na dalekim wsc...
Rosyjskie lotnictwo pasażerskie jest to coraz większej zapaści. Z braku maszyn sięga po stare samoloty. Dziś ran...
Ryanair grozi, że jeśli wejdą cła na samoloty, to nie odbierze swoich boeingów. Dla Embraera 50-proc. taryfa ozn...
W sobotę rano doszło do awarii systemu zarządzania ruchem lotniczym ATM_P 21 w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrz...
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas