Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.10.2019 15:46 Publikacja: 29.10.2019 15:46
Foto: AFP
Zamówienie dotyczy A320neo, A321neo i najnowszej wersji A321 XLR o wydłużonym zasięgu, zwiększając łączne zamówienie linii z Indii do 730 sztuk. Kontrakt kończy zaciekłą batalię Airbusa i Boeinga, który szukał kolejnych dowodów wsparcia dla uziemionych MAXów po wstępnej rezygnacji w czerwcu przez British Airways z kupna samolotów w Tuluzie i wybraniu 200 sztuk B737 MAX.
Umowę ogłoszono w Tuluzie po ujawnieniu przez IndiGo należącej do InterGlobe Aviation największej straty kwartalnej z powodu wyższych kosztów leasingu A320ceo, które zastąpiły wcześniejsze A320neo z silnikami Pratt&Whitney. Indyjski urząd lotnictwa polecił linii zmodyfikowanie w ciągu 15 dni tych silników w 16 airbusach (gasły w locie), bo inaczej maszyny te zostaną uziemione na dłużej.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas