Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.06.2020 13:15 Publikacja: 20.06.2020 13:15
Foto: Bloomberg
Włoski przewoźnik podał przykład opłat lotniskowych w Trieście na północy kraju, dwukrotnie wyższych od stosowanych wobec konkurentów. „Starania Alitalii, by stać się bardziej sprawną linią wymagają położenia kresu konkurencyjnej asymetrii stosowanej wobec zagranicznych linii lotniczych za taką samą usługę" — stwierdza jej komunikat. Linia dodała, że zdolność wznowienia obsługi połączeń krajowych zależy do tego, jak szybko podniesie się po skutkach koronawirusa i od „otrzymania od lotnisk warunków ekonomicznych na wznowienie lotów zgodnie z warunkami oferowanymi innym liniom" — cytuje Reuter.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas