Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 27.09.2020 12:22 Publikacja: 27.09.2020 12:12
Foto: Bloomberg
Tego dnia w skoordynowanej akcji jednocześnie mają tam wylądować maszyn dwóch linii lotniczych – Lufthansy oraz brytyjskiego easyJeta.
Na razie w najnowszym niemieckim porcie trwają testy kontroli bezpieczeństwa, a cały teren jest sprawdzany przez antyterrorystów. Wiadomo już także, że z antyterrorystów. Wiadomo dotychczas obsługującego Berlin lotniska Tegel ostatni samolot odleci 8 listopada. Jak napisał niemiecki „Aerotelegraph" będzie to rejs Air France do Paryża, chociaż nadal nie ogłoszono jaką maszyną AF wykona tę operację. W każdym razie będzie to moment, kiedy zostanie zamknięty stary, niewygodny port, którego operacyjność była przedłużona o 10 lat z powodu niedoróbek w Berlin Brandenburg.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Kilkanaście nowych połączeń od przyszłego roku ogłosił prezes Wizz Air na lotniskach w Gdańsku i Wrocławiu. Wę...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas