Reklama

Atlantia zgadza się na due dilligence w ASPI

Włoska grupa infrastruktury zgodziła się, aby konsorcjum kierowane przez Cassa Depositi e Prestiti przeprowadziło do końca stycznia kontrolę ksiąg (due dillegence) jej filii od autostrad przed złożeniem ostatecznej oferty kupna.

Aktualizacja: 03.01.2021 16:27 Publikacja: 03.01.2021 16:21

Atlantia zgadza się na due dilligence w ASPI

Foto: Bloomberg

Państwowa CDP wraz z funduszami Macquarie i Blackstone prowadzi od października z Atlantią rozmowy o odkupieniu 88 proc. w operatorze płatnych autostrad Autostrade per l'Italia (ASPI). Do tej pory nie pojawiła się wiążąca oferta, w końcu października Atlantia dała CDP 10 tygodni na przedstawienie takowej, a jeśli jej nie będzie, to zrealizuje własny plan rozstania się z ASPI.

23 grudnia CDP przesłała Atlantii nową niezobowiązującą ofertę z zapewnieniem, że przeprowadzi szybko due dilligence, ale dodała, iż potrzebuje więcej czasu na analizę przed przygotowaniem wiążącej oferty. Grupa infrastruktury uznała te ofertę za poniżej oczekiwań jej kierownictwa i poniżej wcześniejszych widełek podawanych przez samą CDP. — Ta oferta zależy nadal od dalszych potencjalnych poprawek po zakończeniu procedury due dilligence — oświadczyła Atlantia.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Kolejowy symbol hamowania niemieckiej gospodarki. Kto uratuje Deutsche Bahn?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Transport
Wielka strata Boeinga. Ale w Seattle i tak wielka radość
Transport
Produkcja airbusów A220 złapała zadyszkę. Co z samolotami dla LOT?
Transport
Indie kontra Boeing i Airbus. HAL stawia na współpracę z Rosją
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Transport
Marcin Horała komentuje aferę gruntową. „CPK zachował się prawidłowo”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama