Aktualizacja: 09.04.2021 06:16 Publikacja: 08.04.2021 21:00
Foto: shutterstock
Sprzedaż e-hulajnóg nad Wisłą idzie na rekord. Zainteresowanie zakupem w ub.r. wzrosło o ponad jedną trzecią – wynika z danych, do których dotarła „Rzeczpospolita".
Nie jest tajemnicą, że dystrybutorów takich pojazdów mocno wsparła epidemia. W obawie przed koronawirusem Polacy rezygnowali z transportu zbiorowego i szukali alternatywy. Ale to, co pomogło sprzedawcom, okazało się problemem dla operatorów systemów najmu hulajnóg. Lockdown i ryzyko związane z korzystaniem z urządzenia, na którym ktoś wcześniej jechał, sprawiły, że liczba wypożyczeń skurczyła się w 2020 r. o kilkadziesiąt procent.
- Nie będzie można żądać wydania nieruchomości, zanim nie zaproponuje się właścicielowi zaliczki w wys. 85 proc....
Indie podpisały wreszcie umowę kupna dla swojej marynarki wojennej 26 myśliwców Rafale za 630 mld rupii (6,5 mld...
Wyjaśniła się sytuacja amerykańskiej firmy lotniczej. Boeing postanowił przejąć ją (ponownie, po wyodrębnieniu j...
Chiny są gotowe do wznowienia normalnej współpracy z firmami z USA – poinformowało chińskie Ministerstwo Handlu....
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
W magazynach w Rosji czeka na klientów pół miliona niesprzedanych samochodów. 350 tysięcy z nich to auta chiński...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas