Jak się przesiąść w USA

Z Polski do USA bezpośrednio można dotrzeć tylko do Nowego Jorku i Chicago.

Aktualizacja: 14.04.2015 08:40 Publikacja: 13.04.2015 22:00

Linie amerykańskie mają coraz większe zyski. Nie przekłada się to na komfort podróży. Linie gubią ba

Linie amerykańskie mają coraz większe zyski. Nie przekłada się to na komfort podróży. Linie gubią bagaże, rejsy są spóźnione.

Foto: Bloomberg

Nawet jeśli LOT zrealizuje plany i w najbliższych latach zaoferuje połączenia do Miami czy Waszyngtonu, nadal pozostanie problemem, na jaką linię się przesiąść w amerykańskim porcie, do którego dolecimy z Polski. Połączenia najczęściej na chybił trafił znajdują agencje podróży i wyszukiwarki internetowe. Warto wiedzieć, jakich przewoźników należy unikać.

Linie amerykańskie nie traktują pasażerów z taką atencją, jak w Europie. Co gorsza, ich podejście do klientów pogarsza się wraz z postępującą konsolidacją rynku – wynika z dorocznego raportu Aeronautical University. Delta przejęła Northwest, US Airways przejęły America Airlines United wchłonął Continentala. Każdy z wielkich przewoźników stworzył niskokosztową przybudówkę – American Airlines – Envoy i American Eagle, United – United Express, Delta – Delta Connection.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Transport
NATO nie pojedzie koleją. Rail Baltica poważnie opóźniona
Transport
Pilot wywołał pożar w samolocie British Airways, bo pomylił lewą rękę z prawą
Transport
Wojna lotnicza? Bruksela grozi cłami Boeingowi
Transport
Uber ma kłopoty. Wyniki rozczarowały, najniższy wzrost od czasów pandemii
Transport
Donald Trump nie da pieniędzy na szybką kolej w Kalifornii