Za mile Miles&More polecimy po Brazylii

Przez cztery lata sojusz lotniczy Star Alliance nie miał linii partnerskiej w Brazylii, jednym z największych rynków lotniczych świata. Zmieniło się to dzisiaj - 22 lipca.Do Stara wstąpiła właśnie Avianca Brazil, brazylijska „odnoga” kolumbijskiej linii lotniczej.

Aktualizacja: 22.07.2015 11:41 Publikacja: 22.07.2015 11:18

Za mile Miles&More polecimy po Brazylii

Foto: 123rf.com

Dotychczas za mile można było dolecieć do Brazylii - Lufthansą, Swissem, ale przede wszystkim portugalskim TAP, który poza Rio de Janeiro i Sao Paulo lata także m.in. do Porto Alegre, Recife, Salvador da Bahia, Fortalezy i Manaus. Razem do 12 portów.

Do 2011 roku do Star Alliance należał brazylijski TAM, który połączył się z chilijskim LANem i ze Stara odszedł do sojuszu Oneworld, gdzie liderami są British Airways i American Airlines. Wygasła więc wówczas możliwość wykupienia podróży za mile np. na trasie Warszawa-Brasilia. Teraz ponowie jest to możliwe. Avianca Brazil lata do 24 miast rozrzuconych po brazylijskim terytorium.

Pozostało 84% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Transport
Boeing wznowił produkcję B737 MAX. Miliard dolarów na więcej dreamlinerów
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Transport
Kiedy pierwszy samolot wyląduje na CPK? Wiceminister Maciej Lasek zdradza datę
Transport
Europa łaskawsza dla spalinowców
Transport
Rosja zbudowała 15 razy mniej samolotów pasażerskich niż chciał Putin
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Transport
Strajk na budowie nadzorowanej przez Putina. Nie ma pieniędzy na wypłaty