Aktualizacja: 07.01.2016 12:59 Publikacja: 07.01.2016 12:59
Foto: Bloomberg
W 2015 r. Ryanair przewiózł 101,4 mln pasażerów, o 17 proc więcej, niż w 2014. Czyli znacząco więcej, niż jego największy rywal - brytyjski, również niskokosztowy EasyJet - 69,8 mln. Irlandzka linia zwiększyła liczbę oferowanych miejsc w samolotach o 25 proc. dodając i rejsy i samoloty.
Do tego doszła jeszcze zmiana podejścia Irlandczyków do pasażerów i w ogóle większa skłonność Europejczyków do latania, z której korzystają już praktycznie wszystkie linie lotnicze. Samoloty Ryanaira latały średnio wypełnione w 90 proc., chociaż przedstawiciele linii przyznają, że pojawiły się trudności z popytem w drugiej połowie listopada, bezpośrednio po atakach terrorystycznych w Paryżu. Wtedy przewoźnik natychmiast zareagował obniżką cen biletów.
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Polskie Porty Lotnicze kuszą przewoźników i biura podróży 10 mln zł za marketingowe wsparcie latania z nierentow...
Nowa wersja programu dopłat do rowerów elektrycznych będzie uboższa od planowanej w ubiegłym roku. 50 mln zł ma...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas