Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.07.2025 04:06 Publikacja: 07.11.2023 03:00
Foto: mat. pras.
Czy nie ma obaw, że w Europie zniknie rynek przewozów chemicznych, ponieważ cały przemysł znajdzie się poza Unią?
Nawet jeśli produkcja przeniesie się dalej, do Afryki czy Azji, to relokacja ciężkiej chemii jest procesem długotrwałym, więc europejskie instalacje funkcjonować będą jeszcze przez długi czas. Poza tym, jeśli ten proces rzeczywiście dojdzie do skutku, to i tak jesteśmy o tyle bezpieczni, że półfabrykaty czy surowce trzeba finalnie porozwozić po Europie. Zaopatrujemy różne zakłady, w tym średniej wielkości, które przetwarzają wyroby chemii masowej na wyroby specjalistyczne dla takich branż jak meblarska, farbiarska, budowlana, samochodowa, a one są ściśle związane z regionem i z Europy nie znikną.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas