Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.07.2025 11:36 Publikacja: 05.07.2023 15:44
Foto: PAP/EPA
Opisując tę inicjatywę jako próbę promowania zrównoważonej turystyki przy jednoczesnym zapewnieniu wygody, linie lotnicze poinformowały, że pasażerowie będą mogli wybrać dla siebie odzież o właściwym rozmiarze i odpowiednią do pory roku za pośrednictwem strony internetowej jeszcze przed wejściem na pokład samolotu obsługiwanego przez Japan Airlines. Usługa będzie działać na próbę do sierpnia 2024 r.
Japońskie linie lotnicze, hotele i restauracje przygotowują się do przyjęcia większej liczby podróżnych po całkowitym zniesieniu ograniczeń wjazdu i rozpoczęciu sezonu wakacyjnego. Według Japońskiej Narodowej Organizacji Turystycznej liczba odwiedzających kraj osiągnęła w maju 1,9 miliona, co stanowi prawie 70 proc. poziomu sprzed pandemii - przypomina Fortune.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas