Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 18:52 Publikacja: 26.11.2022 11:36
Foto: Adobe Stock
Pracownicy pokładu Air India właśnie dowiedzieli się, jakie są obowiązujące przepisy dotyczące ich wyglądu. Zacznijmy od tego, że jeśli steward zacznie łysieć i pojawią mu się zakola, to będzie miał obowiązek codziennego golenia całej głowy. Z naciskiem na „codziennego”. Peruki są zabronione, tak samo zresztą jak włosy blond czy pasemka w jakimkolwiek kolorze. Jeśli ktoś ma jasne włosy, to musi je ufarbować na kruczoczarne. Fryzura została też dokładnie określona. Nie może być mowy o kokach na czubku głowy, najlepiej jeśli będzie to węzeł u nasady szyi. Fryzura musi być gładka, a włosy przytrzymane spinkami — wszystkie muszą być takie same. Obowiązkowe jest używanie i to tak u mężczyzn, jak i kobiet lakieru do włosów, ewentualnie żelu utrwalającego fryzurę. Stewardesy nie mogą mieć dużych dekoltów ani nosić naszyjników z perłami. Za to kolczyki są obowiązkowe i muszą być okrągłe, wykonane ze złota, najlepiej wysadzane brylantami. Krawat stewardów musi kończyć się dokładnie na wysokości klamry paska do spodni.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas