Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.06.2025 10:39 Publikacja: 25.10.2022 13:09
Foto: Bloomberg
Projekt dokumentu został opublikowany na portalu Regulation.gov.ru. Polega ona na zmianie obowiązującej uchwały z dnia 12 marca 2022 r. nr 353.
Zachodnie sankcje spowodowały, że rosyjscy przewoźnicy nie mają możliwości serwisowania samolotów należących do zagranicznych firm leasingowych, a przejętych nielegalnie przez rosyjskie państwo. „Są trudności z dostawami oryginalnych komponentów produkowanych przez firmy zatwierdzone przez władze lotnicze krajów projektujących samoloty” — czytamy w uzasadnieniu projektu. Uruchomienie własnej produkcji niektórych zagranicznych części zamiennych w Federacji Rosyjskiej i ich certyfikacja „potrwa długo i spowoduje uziemienie naszych maszyn na jakiś czas”. Ta luka czasowa wpłynie na bezpieczeństwo i ruch lotniczy w Federacji Rosyjskiej, przyznają autorzy dokumentu.
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Widmo kolejnych zwolnień powoduje, że załoga, poprzez organizacje związkowe, szuka wszelkich możliwych sposobów...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Od 2027 roku polecimy Airbusami A220 LOT-u. Niemal do ostatniej chwili polski przewoźnik zastanawiał się, czy wy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas