Aktualizacja: 16.01.2017 09:20 Publikacja: 16.01.2017 08:39
Foto: Bloomberg
W ubiegłym roku Uber postanowił uniezależnić się od Google i stworzyć swoje własne mapy lepiej dopasowane do potrzeb firmy. Dotychczas słynna aplikacja mobilna kojarząca pasażerów z kierowcami korzystała z bogatych zasobów Google Maps. Uznała jednak, że są one niewystarczalne.
- Istniejące mapy są dla nas dobrą podstawą na początek, jednak niektóre informacje nie są zbieżne z potrzebami Ubera, jak na przykład topografia oceanów. Zamiast tego potrzebujemy dużo więcej informacji odnośnie innych kwestii, na przykład natężenia ruchu drogowego czy miejsc odbierania i przewożenia naszych klientów - tłumaczył na firmowym blogu Brian McClendon, były dyrektor zarządzający Google Maps, który pracuje obecnie dla Ubera.
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Polskie Porty Lotnicze kuszą przewoźników i biura podróży 10 mln zł za marketingowe wsparcie latania z nierentow...
Nowa wersja programu dopłat do rowerów elektrycznych będzie uboższa od planowanej w ubiegłym roku. 50 mln zł ma...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas