Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.08.2017 11:00 Publikacja: 29.08.2017 10:38
Foto: Bloomberg
Chodzi o opcję wbudowaną w system Ubera, która umożliwiała śledzenie pasażerów jeszcze przez pięć minut po zakończeniu przejażdżki. Oznacza to, że nawet jeśli pasażer nie korzystał dłużej z aplikacji, firma wciąż była w stanie namierzyć jego lokalizację przez ten czas. Funkcja ta już od dłuższego czasu była ostro krytykowana, a przewoźnikowi zarzucano, że narusza prywatność użytkowników.
Firma, przechodząca obecnie przez ciężki kryzys wizerunkowy, postanowiła wreszcie rozwiązać ten problem. Jak dowiedziała się agencja Reutersa, funkcja zostanie w najbliższym czasie całkowicie usunięta z aplikacji – jeszcze w tym tygodniu zniknie z iPhone’ów, a następnie z innych urządzeń mobilnych. Od teraz system będzie więc namierzał lokalizację pasażerów wyłącznie w czasie, kiedy będą oni korzystali z aplikacji.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Ryanair grozi, że jeśli wejdą cła na samoloty, to nie odbierze swoich boeingów. Dla Embraera 50-proc. taryfa ozn...
W sobotę rano doszło do awarii systemu zarządzania ruchem lotniczym ATM_P 21 w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrz...
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas