Aktualizacja: 19.10.2017 06:46 Publikacja: 18.10.2017 19:55
Foto: spółka
W środę o problemach z przewozami kolejowymi węgla w Polsce mieli rozmawiać Grzegorz Tobiszowski, wiceminister energii, Andrzej Adamczyk, minister infrastruktury i budownictwa, oraz przedstawiciele PKP Cargo, PLK i JSW. Do chwili zamknięcia tego numeru „Rzeczpospolitej" nie było wiadomo, co ustalono.
PKP Cargo nie zgadza się z zarzutami dotyczącymi braku odpowiedniej liczby wagonów do przewozu węgla. Przekonuje, że zdecydowaną większość kontraktów realizuje zgodnie z harmonogramem, na bieżąco i bez zakłóceń. Ale przyznaje, że przypadki nieterminowego podstawiania lub niepodstawiania wagonów są dziś częstsze niż wcześniej, co wynika z ciągłego rozszerzania się zakresu inwestycji prowadzonych na torach.
Rosyjski dyktator podpisał dekret wymuszający na rosyjskich taksówkarzach przesiadkę na samochody marki łada i a...
Rosyjska awiacja sypie się coraz mocniej. Najczęściej wysiadają silniki i opony, których rosyjskie linie nie maj...
Za unijne pieniądze PKP Intercity kupi ponad pół setki szybkich lokomotyw i zmodernizuje blisko ćwierć tysiąca w...
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas