Aktualizacja: 31.01.2018 15:28 Publikacja: 31.01.2018 12:23
Foto: Bloomberg
Toll Collect należy w 45 proc. do Daimlera, w 45 proc. do Deutsche Telekom i w 10 proc. do Cofiroute, filii francuskiej grupy Vinci.
Rzecznik potwierdzając informację dziennik „Handelsblatt" wskazał, że Berlin zamierza przejąć we wrzeniu kontrolę nad tym operatorem przed rozpisaniem nowego przetargu na odnowienie licencji, wygasającej w tym roku. — Nie jest przewidziane zachowanie przez rząd w sposób stały udziału w tej firmie — powiedział.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas