Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.02.2018 16:40 Publikacja: 01.02.2018 16:40
Foto: materiały prasowe
Miały być dostarczone wiosną 2017 roku, ale producent spóźnił się, a przewoźnik odmówił ich odbioru, gdy okazało się, że nie mają dopuszczenia Urzędu Transportu Kolejowego do poruszania się po całej sieci PKP PLK. Lokomotywy nie mają systemu bezpieczeństwa ETCS i nie mogą jeździć po Centralnej Magistrali Kolejowej. Przewoźnik domaga się lokomotyw mających dopuszczenie do ruchu na całej sieci PKP PLK.
Newag podał, że rozwiązał umowy dzierżawy lokomotyw w Lotos Kolej. Trzy z pięciu lokomotyw wydzierżawił na dwa lata od 2 lutego spółce Orlen KolTrans. Na pozostałe dwie lokomotywy nie ma jeszcze chętnego.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas