Aktualizacja: 01.02.2018 16:40 Publikacja: 01.02.2018 16:40
Foto: materiały prasowe
Miały być dostarczone wiosną 2017 roku, ale producent spóźnił się, a przewoźnik odmówił ich odbioru, gdy okazało się, że nie mają dopuszczenia Urzędu Transportu Kolejowego do poruszania się po całej sieci PKP PLK. Lokomotywy nie mają systemu bezpieczeństwa ETCS i nie mogą jeździć po Centralnej Magistrali Kolejowej. Przewoźnik domaga się lokomotyw mających dopuszczenie do ruchu na całej sieci PKP PLK.
Newag podał, że rozwiązał umowy dzierżawy lokomotyw w Lotos Kolej. Trzy z pięciu lokomotyw wydzierżawił na dwa lata od 2 lutego spółce Orlen KolTrans. Na pozostałe dwie lokomotywy nie ma jeszcze chętnego.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas