Aktualizacja: 07.02.2018 13:11 Publikacja: 07.02.2018 13:11
Foto: materiały prasowe
- Sukces tego produktu, A320, zmusił nas do przyjrzenia się wszelkim możliwościom jakie mamy zwiększenia rytmu produkcji. Nie wyciągnęliśmy jeszcze żadnych wniosków, ale jest to coś, czemu przyglądamy się bardzo uważnie — stwierdził nowy dyrektor handlowy Airbusa, Eric Shulz na konferencji prasowej. Było to jego pierwsze publiczne wystąpienie na nowym stanowisku, jakie objął po Johnie Leahym. Amerykanin odszedł w styczniu na emeryturę.
Shulz wspomniał też o prowadzonych rozmowach z potencjalnymi klientami zainteresowanymi superjumbo A380.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas