Aktualizacja: 07.02.2018 13:42 Publikacja: 07.02.2018 13:42
Foto: Bloomberg
Wicedyrektor generalny ds. sprzedaży i marketingu w COMAC, Lu Zgeng powiedział dziennikarzom, że firma spodziewa się uzyskania chińskiego świadectwa żeglowności za 3-4 lata. producent rozmawia też z amerykańskimi władzami lotniczymi. — Nie powinno to mieć wpływu na czas dostawy pierwszego egzemplarza C919 premierowemu klientowi, China Eastern Airlines. Celujemy w 2021 r. — powiedział Lu.
Wyjaśnił, że certyfikaty europejski i amerykański pojawią się po uzyskaniu takiego od władz chińskich. Europejski urząd EASA już uruchomił procedurę certyfikacji, amerykański FAA jeszcze nie — powiedział.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas