Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.02.2018 16:43 Publikacja: 15.02.2018 16:22
Foto: Adobe Stock
ITC opublikowała uzasadnienie swej decyzji 3 tygodnie po jej podjęciu. Uznała w nim, że samoloty serii (CSeries) na 110 miejsc zamówione przez Deltę nie konkurują z najnowszymi B737 MAX 7 Boeinga. Ponadto ich sprzedaż linii z USA nie nastąpiła kosztem koncernu, bo ten nie proponował żadnych nowych samolotów drugiemu przewoźnikowi w Stanach.
"Boeing nie stracili sprzedaży ani obrotów - uznała komisja w 194 stronicowym uzasadnieniu. - Wyższa norma pojemności miejsc w B737-700 i B727 MAX 7 ogranicza konkurencję tych modeli z CS100 dla niektórych kupujących".
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Widmo kolejnych zwolnień powoduje, że załoga, poprzez organizacje związkowe, szuka wszelkich możliwych sposobów...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas