Aktualizacja: 24.02.2018 15:22 Publikacja: 24.02.2018 14:30
Foto: AFP
Kontrakt na sponsoring został podpisany na 5 lat i zacznie obowiązywać od sezonu 2018/2019. Arabski przewoźnik ma być sponsorem „platynowym". Głównymi pozostają Adidas, T-Mobile, Audi i Allianz.
Dyrektor marketingu w Bayernie, Andreas Jung tłumaczył, że klub zdecydował się na zmianę sponsora, bo w ten sposób stanie się on bardziej międzynarodowy. Trudno przyjąć taką argumentację, zresztą w samym Monachium także wzbudziła zdziwienie. Bardziej międzynarodowa, jest zdecydowanie Lufthansa która lata do 200 miejsc na świecie, podczas gdy Qatar Airways do 150 portów.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas