Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 08.04.2018 21:00 Publikacja: 08.04.2018 21:00
Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik PG Piotr Guzik
Nowa obwodnica odsunięta od miasta o kilkadziesiąt kilometrów staje się konieczna, bo obecne szybkie trasy otaczające Warszawę zatykają się. Na moście Grota w ciągu drogi S8 średnie dobowe natężenie ruchu już trzy lata temu przekraczało 140 tys. pojazdów, a ostatnio rejestrowano dni, gdy dochodziło do nawet 200 tys. Coraz tłoczniej robi się także na południowej części obecnie powstającego ringu (trasa A2), od Konotopy do ul. Puławskiej i w stronę Janek. – Ekspresowa obwodnica Warszawy powstanie najprawdopodobniej do 2023 roku, ale już dzisiaj trzeba myśleć, co dalej. Chcemy, aby duży ring warszawski, przejmujący zarówno ruch tranzytowy, jak i wspomagający aglomerację, powstał przed rozpoczęciem funkcjonowania Centralnego Portu Komunikacyjnego – powiedział „Rzeczpospolitej" wiceminister infrastruktury Marek Chodkiewicz. Jak zaznaczył, „projekt jest obecnie na wstępnym etapie".
Konflikt Pakistanu z Indiami zaostrza się. Pakistan zamknął przestrzeń powietrzną dla linii z Indii. Rząd w Delh...
Nowy Air Force One, czyli B747 One i to dwa egzemplarze, Donald Trump zamówił jeszcze podczas poprzedniej kadenc...
Prezes Ryanaira, Michael O’Leary, sygnalizuje gotowość rezygnacji z dostaw boeingów, jeśli okaże się, że po wpro...
Władimir Putin zaproponował Aleksandrowi Łukaszence stworzenie własnej wersji lotniczego konsorcjum na wzór euro...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
- Nie będzie można żądać wydania nieruchomości, zanim nie zaproponuje się właścicielowi zaliczki w wys. 85 proc....
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas