Aktualizacja: 09.04.2018 10:12 Publikacja: 09.04.2018 10:12
Foto: Bloomberg
Ogłoszony przez resort handlu Chin zamiar wprowadzenia cła 25 proc. na samoloty z USA o ciężarze własnym 15-45 ton będzie dotyczyć samolotów dyspozycyjnych G550 i G650 Gulfstreama i większego Boeing Business Jet 1 (BBJ 1), który konkuruje z modelami Airbusa. Samoloty Gulfstreama sprzedają się doskonale w Chinach, gdzie konkurują zaciekle z samolotami Bombardiera serii Global i w znaczne mniejszym stopniu z mniejszymi Falconami Dassauklt Aviation.
Stany są największym rynkiem samolotów dyspozycyjnych, ale Chiny z przyległościami będą najszybciej rosnącym rynkiem w ciągu 20 lat, flota zwiększy się ponad dwukrotnie — zakłada w prognozie Bombardier.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas