Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.11.2021 21:00 Publikacja: 18.11.2021 21:00
Foto: Adobe Stock
Najmocniej narażone na perturbacje w morskim łańcuchu logistycznym są najbiedniejsze kraje, ale skutki będą odczuwalne także w Europie i USA.
Konferencja Narodów Zjednoczonych ds. Handlu i Rozwoju (UNCTAD) w swoim najnowszym raporcie wskazała, że gwałtowny wzrost popytu na towary konsumpcyjne podczas pandemii stworzył poważne wąskie gardła w łańcuchach dostaw na całym świecie. Wpłynęło to na obniżenie podaży dostępnych statków i kontenerów. Ponadto porty są zatłoczone, a w branży brakuje wykwalifikowanych pracowników.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas