Reklama
Rozwiń
Reklama

Linie lotnicze przepraszają za spóźnienia

Linie europejskie mają za sobą trudne lato. Teraz zapewniają, że liczba lotów odwołanych i opóźnionych drastycznie zmalała.

Aktualizacja: 13.09.2018 15:09 Publikacja: 13.09.2018 14:13

Linie lotnicze przepraszają za spóźnienia

Foto: Bloomberg

Lufthansa i British Airways wykupiły całostronicowe ogłoszenia, w których przepraszały pasażerów. — Bardzo wszystkich przepraszam. Staramy się, żeby opóźnione i odwołane loty ograniczyć do minimum — mówił w sierpniu Carsten Spohr, prezes Grupy Lufthansa.

SAS przyznał, że 2 na każdych 100 pasażerów musiał zmienić podróży. —Tak, mieliśmy kłopoty i nie zamierzam tego ukrywać — mówi prezes SAS, Rickard Gustafson. Jako powody wymienia zbyt małą liczbę załóg, problemy techniczne, strajki kontrolerów lotniczych oraz opóźnienie w dostawach nowych Airbusów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Transport
Dokąd jeździ Radosław Sikorski? Lista może zaskakiwać
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Transport
Rosjanie przyznają: mamy kłopot z lataniem. Tych „kłopotów” jest jednak kilka
Transport
Kolejowy symbol hamowania niemieckiej gospodarki. Kto uratuje Deutsche Bahn?
Transport
Wielka strata Boeinga. Ale w Seattle i tak wielka radość
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Transport
Produkcja airbusów A220 złapała zadyszkę. Co z samolotami dla LOT?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama