Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 10.11.2018 13:16 Publikacja: 10.11.2018 12:56
Foto: www.sxc.hu
Audytorzy ECA badali zachowanie 27 przewoźników w 10 krajach: w Czechach, Niemczech, Irlandii, Francji, Włoszech, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Polsce i w Finlandii.
Dzięki wywiadom z pasażerami, przewoźnikami i instytucjami powołanymi do obrony praw konsumentów ECA dowiedziała się, że przyczyny są uzależnione od tego… jak namolny jest pasażer w domaganiu się odszkodowania — wynika z raportu. Im energiczniej domaga się odszkodowania, tym większe ma szanse na jego wypłatę. A jeśli już dojdzie swoich praw, toruje drogę innym, którzy znaleźli się w podobnej sytuacji, chociaż przewoźnicy starannie próbują ukryć takie informacje. Jak wynika z analizy ECA, tylko 38 procent pasażerów korzystających z usług linii lotniczych więcej bądź mniej jest zorientowany w swoich prawach. A 41 procent badanych stwierdziło, że nie wierzy w powodzenie dochodzenia swoich praw.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Niemiecka Grupa Lufthansy zaczyna potężną reorganizację. Mniej samodzielności dla przejętych linii. Zmiany zos...
Białorusini jako sukces komunikują zdjęcie amerykańskich sankcji na swojego narodowego przewoźnika - Belavię. To...
Boeing 737 MAX, który przyleciał do na krakowskie lotnisko Balice wypadł z pasa. Zatrzymał się na pasie zieleni....
Rosyjskiemu reżimowi udało się zarejestrować w Norwegii firmę ubezpieczeniową, która wystawiła fałszywe dokument...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas