Aktualizacja: 25.06.2019 17:19 Publikacja: 25.06.2019 17:19
Foto: Bloomberg
Firma z Montrealu mająca od 2015 r. problemy finansowe sprzedała część swych aktywów (m.in. program CSeries), a ostatnio połączyła zakłady lotnicze, aby skupić się na dochodowej produkcji samolotów dyspozycyjnych i wagonów pasażerskich.
Jej program samolotów regionalnych nie ma zamówień na okres po 2020 r., ale zyskowna działalność posprzedażna i doświadczenie w zakresie inżynierii przydadzą się Mitsubishi Heavy Industries, która chce opracować i doprowadzić do certyfikacji opóźniony samolot regionalny MRJ.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas