Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 25.06.2019 17:19 Publikacja: 25.06.2019 17:19
Foto: Bloomberg
Firma z Montrealu mająca od 2015 r. problemy finansowe sprzedała część swych aktywów (m.in. program CSeries), a ostatnio połączyła zakłady lotnicze, aby skupić się na dochodowej produkcji samolotów dyspozycyjnych i wagonów pasażerskich.
Jej program samolotów regionalnych nie ma zamówień na okres po 2020 r., ale zyskowna działalność posprzedażna i doświadczenie w zakresie inżynierii przydadzą się Mitsubishi Heavy Industries, która chce opracować i doprowadzić do certyfikacji opóźniony samolot regionalny MRJ.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas