Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.11.2014 11:40 Publikacja: 21.11.2014 11:40
Foto: Bloomberg
– Wygląda na to, że producenci ciężarówek o średniej i dużej ładowności uzgadniali i koordynowali między sobą ceny w Europejskim Obszarze Gospodarczym – powiedziała komisarz ds. konkurencji Margrethe Vestager. EOG obejmuje 28 państw UE oraz Norwegię, Islandię i Liechtenstein.
Komisja Europejska nie ujawnia na razie nazw ani skali procederu, bo oskarżeni mają wciąż prawo do obrony i zakwestionowania zarzutów. Sprawa musi być jednak poważna, skoro trzy lata po nalocie na biura firm produkujących ciężarówki duńska komisarz decyduje się na wysłanie do nich listów zawierających zarzuty i publicznie o tym mówi. Co więcej, KE nie zdecydowała się na pierwszym etapie śledztwa na polubowne rozwiązanie. – Jeśli dowiedziemy naszych racji, to ujrzymy niezwykle poważne naruszenia unijnego prawa – powiedziała Vestager.
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Widmo kolejnych zwolnień powoduje, że załoga, poprzez organizacje związkowe, szuka wszelkich możliwych sposobów...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Od 2027 roku polecimy Airbusami A220 LOT-u. Niemal do ostatniej chwili polski przewoźnik zastanawiał się, czy wy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas