Aktualizacja: 03.02.2015 12:39 Publikacja: 03.02.2015 12:39
Foto: Fotorzepa, Bartek Jankowski
Zarząd PKP Cargo przyznaje, że ubiegły rok był dla spółki wyjątkowo trudny. - Musieliśmy zapełnić lukę, jaka powstała wskutek zmniejszenia przewozów węgla. W tym celu wdrożyliśmy nowe narzędzia sprzedażowe i usprawniliśmy funkcjonowanie biur handlowych – podaje w komunikacie prasowym Jacek Neska, członek zarządu ds. handlowych PKP Cargo. Jego zdaniem są już tego pierwsze efekty, co widać po rosnącym w ostatnich miesiącach wolumenie przewiezionych ładunków.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas