To o 1 pkt. procentowy więcej, niż wypracował największy konkurent węgierskiej linii w naszym regionie - irlandzki Ryanair.
Zysk Wizz Aira byłby jeszcze wyższy, gdyby nie wojna na wschodzie Ukrainy. Wizz Air miał na Ukrainie swoje bazy, z których był zmuszony zrezygnować. W kwietniu zakończona została działalność spółki Wizz Air Ukraine, która operowała 2 samolotami na 16 trasach. Samolot, który latał z bazy w Kijowie i mimo konfliktu miał tam pozostać, został przeniesiony do Koszyc skąd będzie latał do Bergamo od Mediolanem i Doncaster-Sheffield.
Oczywiście Wizz Air jest linią znacząco mniejszą od Ryanaira.W 2014 roku przewiozła 16,5 mln pasażerów, podczas gdy Ryanair - 90,6 mln, a w roku przyszłym celuje w 100 mln umacniając się na pozycji największej linii lotniczej w Europie.
Rok temu Wizz Aira wypracował 87 mln euro zysku netto. Węgrzy zapowiadają na rok przyszły kolejną poprawę i wypracowanie 165-175 mln euro zysku netto. Wyraźnie lepsze wyniki Wizz Aira, który wszedł na londyńską giełdę w lutym 2015, spółka zawdzięcza m.in. powiększeniu siatki połączeń oraz obniżce kosztów.
Z 21 baz operacyjnych, jakie posiada spółka w Europie Środkowej, jedna trzecia znajduje się w naszym kraju. Ostatnia w kwietniu 2015 została otwarta w Lublinie skąd Wizz będzie latał do Brukseli-Charleroi, Doncaster-Sheffield oraz Glasgow i częściej niż dotychczas, na trasach już obsługiwanych - Londynu Luton i Oslo Torp. Łącznie Węgrzy oferują z Polski 48 połączeń, a prezes linii Jozef Varadi nie ukrywa, że nasz kraj jest dla niego najważniejszym rynkiem.