Aktualizacja: 12.11.2015 16:44 Publikacja: 12.11.2015 16:44
Foto: Fotorzepa/Maciej Kaczanowski
Portal Expedia, powierzył badanie profesjonalnej wywiadowni GfK, która przebadała ponad 1000 pasażerów. Mogli oni wskazywać jednocześnie na kilka najbardziej denerwujących zachowań.
"Kopiący pasażer" został wymieniony przez 61 proc. badanych i wyprzedził o 2 proc. rodziców, którzy nie są w stanie upilnować własnych dzieci i pozwalają im na hasanie po samolocie. Ta ostatnia grupa podróżnych wygrała także w innym niechlubnym rankingu Expedii – najgorszych zachowań gości hotelowych.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas