Aktualizacja: 12.11.2015 19:24 Publikacja: 12.11.2015 18:21
Foto: Fotorzepa, Maciej Kaczanowski Maciej Kaczanowski
Jak podała Generalna Dyrekcja dróg Krajowych i Autostrad, do przetargu mającego wyłonić przyszłych wykonawców zgłosiło się aż 19 przedsiębiorstw i konsorcjów. Są wśród nich zarówno firmy polskie jak i wielkie koncerny budowlane z zagranicy.
Inwestycja obejmująca budowę trasy pomiędzy węzłem „Lubelska" w obrębie Warszawy a początkiem obwodnicy Mińska Mazowieckiego została podzielona na dwa fragmenty. Taki zabieg zmniejsza ryzyko wyhamowania całości przedsięwzięcia, gdyby wykonawca miał kłopoty finansowe. W razie ewentualnej wpadki problemy dotkną tylko część budowanej trasy.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas