Aktualizacja: 13.11.2015 11:13 Publikacja: 13.11.2015 11:13
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz
Nowa stolarka jest podobna to oryginalnej, która została zamontowana na budynku dworca w latach 70, ale spełnia nowe, surowsze wymogi technologiczne. Jest bezpieczniejsza, a szyby są bardziej odporne na uszkodzenia. Użyto w nich szkła selektywnego: z jednej strony zapewnia dobre oświetlanie wewnątrz budynku, z drugiej ogranicza przepuszczanie ciepła.
- Budynek będzie lepiej utrzymywał ciepło w okresie zimowym oraz mniej nagrzewał się latem. Zmaleją również koszty utrzymania – mówi Katarzyna Mazurkiewicz, rzecznik PKP SA.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas