W Tuluzie nie ukrywają zadowolenia, zwłaszcza, że premierowym klientem nowego samolotu jest Qatar Airways, a jego prezes Akbar al-Baker słynie z surowości wymagań. Po stwierdzeniu drobnych niedociągnięć w pierwszym egzemplarzu odroczył jego odbiór z 13 na 22 grudnia 2014 r. Po roku jest absolutnie zadowolony. — Osiągi i niezawodność A350 XWB przekroczyły nawet nasze oczekiwania — stwierdził.
Po roku nie było z nim większych problemów, co zdarza się rzadko, a ponadto zużywa o 25 proc. mniej paliwa od samolotów poprzedniej generacji. Ostatnio Europejska Agencja Bezpieczeństwa Lotniczego EASA poleciła rozpoczęcie w dniach 28 grudnia — 11 stycznia sprawdzania codziennie po lotach 2 lotek pod kątem właściwego funkcjonowania ich siłowników elektrohydraulicznych EHA.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas