Aktualizacja: 18.01.2016 06:29 Publikacja: 17.01.2016 21:00
1 zdjęcie
ZobaczRośnie znaczenie Gdańska w przeładunkach morskich w Polsce
Foto: Rzeczpospolita
Spowolnienie gospodarcze w Chinach i rosyjskie embargo uderzają w polskie terminale kontenerowe. W 2015 roku terminal DCT Gdańsk, jeden z największych na Bałtyku, po raz pierwszy od uruchomienia w 2007 roku zmniejszył ilość przeładowanych kontenerów – o jedną dziesiątą w porównaniu z najlepszym rokiem 2014. Jeszcze mocniej, bo o jedną czwartą, spadły przeładunki kontenerów w terminalu BCT w Gdyni. W sumie przeładunki we wszystkich polskich terminalach kontenerowych skurczyły się w ubiegłym roku o około 13 proc.
Rosyjski dyktator podpisał dekret wymuszający na rosyjskich taksówkarzach przesiadkę na samochody marki łada i a...
Rosyjska awiacja sypie się coraz mocniej. Najczęściej wysiadają silniki i opony, których rosyjskie linie nie maj...
Za unijne pieniądze PKP Intercity kupi ponad pół setki szybkich lokomotyw i zmodernizuje blisko ćwierć tysiąca w...
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas