Aktualizacja: 18.01.2016 19:13 Publikacja: 18.01.2016 18:03
Foto: Fotorzepa, Sławomir Mielnik
Bilety można kupować w cenie od 29 złotych. Według informacji przewoźnika, z promocji skorzystają podróżujący m. in. z Warszawy do Trójmiasta, Krakowa, Katowic, Poznania, Szczecina czy Wrocławia. - W sprzedaży pojawi się ponad 65 tys. biletów – zapowiada prezes InterCity, Jacek Leonkiewicz. Promocja połączona jest z akcją marketingową, której uczestnicy w ramach poszukiwania „złotego pociągu" mogą wygrać dwie sztabki złota.
Kolejowa spółka zakłada, że w 2016 roku liczba jej pasażerów wzrośnie do 37 milionów. Frekwencje na rok 2015 początkowo prognozowano na 30 mln pasażerów, ale w końcu roku podniesiono prognozy o dodatkowy milion. Sytuacja przewoźnika zaczęła się poprawiać po skróceniu czasów przejazdu na najważniejszych liniach w połowie grudnia 2014 roku. W tym samym roku Intercity przewiozło swoimi pociągami niecałe 24,2 mln pasażerów, o prawie 5 milionów mniej niż w roku 2013. Kolej przegrywała drogimi biletami, długimi czasami podróży, fatalnymi warunkami w pociągach.
Rosyjski dyktator podpisał dekret wymuszający na rosyjskich taksówkarzach przesiadkę na samochody marki łada i a...
Rosyjska awiacja sypie się coraz mocniej. Najczęściej wysiadają silniki i opony, których rosyjskie linie nie maj...
Za unijne pieniądze PKP Intercity kupi ponad pół setki szybkich lokomotyw i zmodernizuje blisko ćwierć tysiąca w...
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas