Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.03.2016 14:13 Publikacja: 13.03.2016 14:13
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz
Przewoźnik z Dubaju, największy w krajach Zatoki zamierza zmniejszyć obsługę tras do Houston, bo zmalał popyt na przewozy w przemyśle naftowym, który jest największym klientem korporacyjnym tej linii -- wyjaśnił prezes podczas targów turystycznych ITB w Berlinie. — Z jednej strony zmalały koszty operacyjne, ale z drugiej rentowność zaczyna też maleć, bo znikają klienci korporacyjni. To obosieczna broń. Ogólnie biorąc linie lotnicze wypadają lepiej w wyniku tańszej ropy — dodał. Wcześniej w podobnym duchu wypowiedział się szef Qatar Airways, że zmalała rentowność klasy premium, bo korzysta z niej mniej krajów naftowych.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas