Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.06.2016 14:28 Publikacja: 12.06.2016 13:49
Foto: Bloomberg
Pociąg między Amsteg a Andermatt kluczy, wjeżdża w kolejne tunele, zakręca zjeżdżając coraz niżej. Trwa to dobre 40 minut, widoki zjawiskowe na szwajcarskie Alpy ze szczytami pokrytymi śniegiem i alpejskie łąki. Wielką atrakcją jest obserwowanie z coraz mniejszej odległości zabytkowego kościółka, w miarę jak pociąg zjeżdża w dół wynurzając się z kolejnych tuneli. Skład zatacza potem jeszcze ogromny łuk objeżdżając góry, chociaż miejscami mknie starymi tunelami. Potem jeszcze zjeżdża ślimakami w Faido i tuż przed Bodio. Pięknie, ale nie wtedy, kiedy nam się spieszy. I jest niekorzystne dla ekosystemu, a w Szwajcarii koleją przewozi się więcej, niż w jakimkolwiek innym kraju - twierdzą Szwajcarzy, którzy liczą, że wiele firm korzystających z przewozów drogowych przesiądzie się na kolej. To dlatego zdecydowano się na inwestycję wartą 12,2 mld franków szwajcarskich.
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas