Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.03.2017 17:20 Publikacja: 08.03.2017 17:20
Foto: Bloomberg
W pomyśle zastąpienia ich węższymi schodami i zamocowania na końcach skrzydeł pionowych końcówek, winglets, chodzi o zmniejszenie kosztów eksploatacji dwupoziomowego samolotu poprzez obniżenie zużycia paliwa.
Wersja o tymczasowej nazwie A380-Plus pozwalałaby dodać 40-50 foteli w typowej konfiguracji, dającej łącznie ponad 600 miejsc liniom, którym zależy na obniżeniu kosztów liczonych na pasażera. Aby samolot mógł zabierać więcej podróżnych podwójne szerokie schody z przodu kadłuba zostałyby zastąpione mniejszymi, a spiralne schody z tyłu tez uległyby modyfikacji.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Od rana na lotnisku Szeremietiewo odwołano dziesiątki lotów. Sytuacja jest poważna. Tysiące ludzi musiały odebra...
Holenderskie KLM szykują się do wprowadzenia opłat za bagaż podręczny - ujawnił „Brussels Times”. Mogą nie zdąży...
Włoska regionalna linia lotnicza SkyAlps planuje zadebiutować na Lotnisku Chopina, uruchamiając bezpośrednie rej...
Rosyjski generał, który wydał rozkaz zestrzelenia samolotu rejsowego Azerbaijan Airlines, nie został ukarany. Wr...
Z braku maszyn Rosjanie sięgają po stare samoloty. Maszyna An-24, przewożąca 49 osób, rozbiła się na dalekim wsc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas