Aktualizacja: 08.03.2017 17:20 Publikacja: 08.03.2017 17:20
Foto: Bloomberg
W pomyśle zastąpienia ich węższymi schodami i zamocowania na końcach skrzydeł pionowych końcówek, winglets, chodzi o zmniejszenie kosztów eksploatacji dwupoziomowego samolotu poprzez obniżenie zużycia paliwa.
Wersja o tymczasowej nazwie A380-Plus pozwalałaby dodać 40-50 foteli w typowej konfiguracji, dającej łącznie ponad 600 miejsc liniom, którym zależy na obniżeniu kosztów liczonych na pasażera. Aby samolot mógł zabierać więcej podróżnych podwójne szerokie schody z przodu kadłuba zostałyby zastąpione mniejszymi, a spiralne schody z tyłu tez uległyby modyfikacji.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas